Info
Tuotteen palautus
Palautusehdot
Tuotteen palauttamisoikeus
Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.
Tuotteen voit palauttaa veloituksetta seuraavilla tiedoilla:
Riihimäen puhelin- ja tietokonehuolto
valtakatu 6, 11100 Riihimäki
p.04578711534
Ja vie palautus Postin toimipaikkaan tai kirjelaatikkoon. Palautusta ei rekisteröidä postin järjestelmään, palautus käsitellään samalla tavalla kuin kirjeposti.
Liitä mukaan kuitti ja kuvaus miksi palautat tuotteen ja mitä haluat palautukselle tehdä, eli vaihdetaanko tuote uuteen vai haluatko rahat takaisin, liitä meiltä saamasi kuitti mukaan.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Tuotteen palautuksessa kestää noin 5-10 arkipäivää saapua meille. Saat vielä erillisen ilmoituksen kun palautuksesi on käsitelty.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle.
Takuut
Varaosille myönnämme 12 kuukauden rajoitetun takuun, poislukien akku. Akuille ja tarvikkeille sekä työkaluille myönnämme kuuden (6) kuukauden takuun. Takuu kattaa valmistus- ja materiaaliviat (mutta ei kata esim. tuotteen virheellisestä asennuksesta johtuvia vauriota).
Näytön testaus ennen uuden näytön kiinnittämistä on pakollinen toimenpide. Näyttömme ovat tehtaalla testattuja, mutta näyttö on saattanut vaurioitua kuljetuksessa ja näyttö ei toimikkaan niin kuin pitää.
Näytön testaus myös helpottaa reklamaation käsittelyä, mikäli olet jo liimannut näytön ennen kuin huomaat vikaa näytössä, on sinun vastuulla irroittaa näyttö ehjänä ja toimittaa se meille tarkistettavaksi, mikäli näyttö hajoaa irroituksen yhteydessä ei näyttö kuulu enään takuun piiriin.
Maksutavat
3. Maksuehdot
---
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
---
Betalningsförmedlingstjänsten utförs och levereras av Paytrail Oyj (2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Paytrail Oyj syns som mottagare på bankkontot eller korträkningen och förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid reklamation eller klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med tjänsteleverantören.
Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
paytrail.com/kuluttaja/information-om-betalning
Toimitusehdot
katso myös rekisteriseloste.
Verkkokauppa
Riihimäen puhelin- ja tietokonehuolto valtakatu 6, 11100 Riihimäki
tel.04578711534 (Ma-Pe klo 10-16)
huolto@riihimaenpuhelinhuolto.fi
Kauppa myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Emme tomita tilauksia Ahvenanmaalle.
Maksaminen ja maksutavat
Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.
Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Paytrail maksutavan käyttöehdot löydät täältä
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Riihimäen puhelin- ja tietokonehuolto valtakatu 6, 11100 Riihimäki
tel.04578711534 (Ma-Pe klo 10-16)
huolto@riihimaenpuhelinhuolto.fi
Toimitustavat ja -kulut
Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat ostosten loppusummasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Yleensä muutama suojakuori tulee 2,90€ pikkupaketilla suoraan postilaatikkoon. Verkkokauppa laskee sinulle automaattisesti halvimman toimitustavan lähetyksellesi, voit muuttaa tätä tarvittaessa.
Toimitusaika
Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten jo Yhden arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Tuotteen palauttamisoikeus
Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.
Tuotteen voit palauttaa veloituksetta seuraavilla tiedoilla:
Kirjoita pakettiin seuraavat tiedot:
Riihimäen puhelin- ja tietokonehuolto
valtakatu 6, 11100 Riihimäki
p.04578711534
Liitä mukaan kuvaus miksi palautat tuotteen ja mitä haluat palautukselle tehdä, eli vaihdetaanko tuote uuteen vai haluatko rahat takaisin, liitä meiltä saamasi kuitti mukaan.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle.
Takuut
Varaosille myönnämme 12 kuukauden rajoitetun takuun, poislukien akku. Akuille ja tarvikkeille sekä työkaluille myönnämme kuuden (6) kuukauden takuun. Takuu kattaa valmistus- ja materiaaliviat (mutta ei kata esim. tuotteen virheellisestä asennuksesta johtuvia vauriota).
Näytön testaus ennen uuden näytön kiinnittämistä on pakollinen toimenpide. Näyttömme ovat tehtaalla testattuja, mutta näyttö on saattanut vaurioitua kuljetuksessa ja näyttö ei toimikkaan niin kuin pitää.
Näytön testaus myös helpottaa reklamaation käsittelyä, mikäli olet jo liimannut näytön ennen kuin huomaat vikaa näytössä, on sinun vastuulla irroittaa näyttö ehjänä ja toimittaa se meille tarkistettavaksi, mikäli näyttö hajoaa irroituksen yhteydessä ei näyttö kuulu enään takuun piiriin.
Tietosuojaseloste
Tietosuoja- ja rekisteriseloste
Euroopan parlamentin ja neuvoston asetuksen (EU) 2016/679 (GDPR) perusteella
Laatimispäivä 22.5.2018
Päivitetty viimeksi: 16.5.2025
Rekisterinpitäjä
Riihimäen puhelin- ja tietokonehuolto (Y-tunnus 3455985-7) valtakatu 6 11100 Riihimäki
Tietosuojasta ja henkilötietojen käsittelystä voit kysyä lisää sähköpostitse: huolto@riihimaenpuhelinhuolto.fi
Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus (rekisterin käyttötarkoitus)
Riihimäen puhelin- ja tietokonehuolto:n verkkokaupan asiakasrekisteriin tallennettuja henkilötietoja käytetään asiakassuhteiden ylläpitämiseen, tilausten toimittamiseen, yhteydenottojen hoitamiseksi, Analytiikkaan ja tilastollisiin tarkoituksiin sekä muihin verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin. (6 artikla, käsittelyn lainmukaisuus, kohta b ja f)
Rekisterin tietosisältö
Rekisteriin kerätään rekisteröidyistä seuraavat asiakastiedot:
- Nimi
- Osoite
- Sähköpostiosoite
- Puhelinnumero
Rekisteri sisältää seuraavat käyttötiedot:
- Rekisteröitymispäivämäärä
- Kirjautumishistoria
- Tilaushistoria
Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisterinpitäjä rekisteröi Riihimäen puhelin- ja tietokonehuollon:n verkkokaupan käyttäjästä ne tiedot, jotka käyttäjä itse ilmoittaa verkkosivustoa käyttäessään. Rekisteriin kerätään myös tietoja asiakkaan kirjautuessa palveluun sekä ostaessa tuotteita.
Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle
Riihimäen puhelin- ja tietokonehuollon:n verkkokauppa ja maksurajapinnat on järjestetty seuraavien toimijoiden kautta, joille myös tietoja luovutetaan. Voit tutustua yrityksien tietosuojakäytäntöihin seuraamalla linkkejä:
Ei tietojen luovutuksia EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.
Rekisterin suojauksen periaatteet
Riihimäen puhelin- ja tietokonehuollon:n verkkokaupan käyttäjärekisterin tiedot on tallennettu rekisterinpitäjän järjestelmään, joka on suojattu käyttöjärjestelmän suojausohjelmiston avulla. Järjestelmään sisäänpääsy edellyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan syöttämistä. Järjestelmä on myös suojattu palomuurein ja muiden teknisten keinojen avulla. Järjestelmään tallennettuihin rekisterin sisältämiin tietoihin pääsevät ja niitä ovat oikeutettuja käyttämään vain tietyt, ennalta määritellyt rekisterinpitäjän työntekijät. Rekisterin sisältämät tiedot sijaitsevat lukituissa ja vartioiduissa tiloissa. Mahdollisesti ja tilapäisesti tarvittava paperinen aineisto säilytetään lukituissa tiloissa ja hävitetään tietosuojajätteenä.
Rekisteröidyn kielto-oikeus
Rekisteröidyllä on oikeus koska tahansa kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä häntä koskevia. Kielto tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen huolto@riihimaenpuhelinhuolto.fi
Rekisteröidyn tarkastus-oikeus
Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut itseään koskevat tiedot ja saada niistä kopiot. Tarkastuspyynnön voit tehdä osoitteeseen huolto@riihimaenpuhelinhuolto.fi
Tiedon korjaaminen
Rekisterinpitäjä oikaisee, poistaa tai täydentää rekisterissä olevan, käsittelyn tarkoituksen kannalta virheellisen, tarpeettoman, puutteellisen tai vanhentuneen henkilötiedon oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn vaatimuksesta. Rekisteröidyn tulee ottaa yhteyttä rekisterinpitäjään osoitteessa huolto@riihimaenpuhelinhuolto.fi virheellisen tiedon korjaamiseksi.
Rekisteröidyllä on koska tahansa oikeus pyytää Rekisterinpitäjää poistamaan Rekisteröityyn liittyvät tiedot järjestelmistään.
Huom! Joissain tapauksissa kaikkea tietoa ei voida poistaa ja lainsäädäntö voi vaatia säilyttämään osan asiakkaaseen liittyvästä tiedosta.
Henkilötietojen säilytysaika
Tietoja säilytetään vain tarvittavan ajan. Osaa tiedoista voidaan säilyttää kauemmin mikäli laissa on asetettuja vaatimuksia ja velvollisuuksia näiden osalta. (esim. Kirjanpitolaki)
Jos huomaat, että käsittelyssä on puutteita tai se on lainvastaista, sinulla on oikeus tehdä asiasta valitus tietosuojaviranomaiselle.
Välttämättömiksi evästeiksi luokitellaan evästeenhallinnan käyttöönoton yhteydessä aina oletuksena tietyt evästeet, joiden käyttöä käyttäjä ei voi hylätä. Niistä ensimmäinen on MyCashflow’n oma eväste (MCFS) kävijän istuntoon liittyen, jotta esimerkiksi kaupan tärkeimmät toiminnot, kuten ostoskori toimivat oikein.
Toinen välttämättömäksi luokiteltu eväste on Googlen reCAPTCHA-toiminnon eväste (_GRECAPTCHA). reCAPTCHA-palvelu auttaa suojaamaan verkkosivustoja roskasisällöiltä sekä sivustojen väärinkäytöltä. Perusteena evästeen luokittelemisesta välttämättömiin on, että MyCashflow’lla on velvollisuus pyrkiä estämään roskasisällön lähettäminen esimerkiksi verkkokaupan lomakkeiden kautta.
On myös mahdollista luokitella ReCAPTHCA-palvelun eväste kauppaan valinnaiseksi toiminnalliseksi evästeeksi CookieFirst-palvelun asetusten kautta. Tällöin tulee kuitenkin huomioida, että mikäli kaupan käyttäjä ei hyväksy toiminnallisia evästeitä, eivät esimerkiksi seuraavat toiminnot toimi kaupassa kyseisellä käyttäjällä
- Asiakastilin luonti verkkokauppaan
- Kanta-asiakkaaksi rekisteröityminen
- Uuden salasanan pyyntö asiakastilille
- Viestin lähettäminen yhteydenottolomakkeen kautta
- Uutiskirjelistalle liittyminen
- Ostoskorin jakaminen
Lisäksi välttämättömäksi evästeeksi luokitellaan CookieFirst-kyselyn eväste, jotta suostumustiedot voidaan käsitellä verkkokaupassa.
Mikäli tarvitsette joskus lokitietoja asiakkaidenne antamistä suostumuksista evästeihin liittyen, niin voimme erikseen kysyttäessä toimittaa teille CSV-muotoisen lokitiedon halutulta aikaväliltä.